Tuesday, March 5, 2013

Penat ~

Penat...
Ada kalanya rasa mahu rebah dan hanya duduk memerhati, isi dunia bergerak ke kanan dan kekiri...
Dan aku hanya sebagai pemerhati tegar yang lesu..
Perjalanan ini rasa terlalu jauh... permandangan silih berganti.. kaki berpijak pada seni yang berisi..
Beberapa minggu ini aku diuji lagi.. memaksa minda, rohani, fizikal bekerja keras demi realiti.. sebagai seorang kembara di dunia milik Ilahi...

Rona kembali bercampur baul..
Resah andai ia menyakitkan mata hati dan jiwa..
Gerakan putaran itu ganjil dan aku penat,,,
Yang comel ku harap mengerti kita serah ia pd Ilahi..

Alhamdulillah taufan kian reda, mengharap angin sepoi-sepoi menemani langkah kembali..
Berdikit-dikit aku mencuba agar tidak tersasar dari paksi yang sebenar..
Peneman setia pemilik jiwa, pemilik abadi diri hamba..
Dia sentiasa ada..
Kau lebih dekat dari segalanya yaAllah..
Kerana aku hambaMu yang sentiasa memerlukan Mu dlm setiap hembusan jua tarikan nafas ku..

~Luv MySelf~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...